06 november 2011

Sweeney Todd

Igår var jag och Martin i Lund för att se musikalen Sweeney Todd. Först åt vi på Mediterranean, en underbar grekisk restaurang. Blev souvlaki med friterad potatis och tzasiki. Till efterrätt åt jag baklavas. Gick sedan till teatern och vilken underbar föreställning det var. Det var bara så bra. Alla var jätteduktiga och man ville inte att det skulle ta slut. Min kompis var med och spelade så det var roligt att se henne på scenen. Hade en helt fantastisk kväll igår.



Idag blir det att träffa några vänner. Blev ju aldrig att vi kunde tvätta. Någon jävla idiot har inte tagit bort sin låskolv från dörren så vi kunde inte låsa den. Jag lämnar inte min tvätt utan att låsa dörren, finns ju sjuka jävlar som snor andras tvätt. Blev tvättat två maskiner då vi hann starta dem innan vi upptäckte det med dörren. Fick vara där nere i 50 minuter och vänta på tvätten. Slöseri med tid men vad gör man. Vi har ju egen tvättmaskin men den läcker vatten så är inte så roligt att torka vatten efter varje maskin man tvättat. Får väl hoppas att de tar bort sin kolv snart.

Nu måste jag göra mig i ordning! 

1 kommentar: