02 oktober 2011

Skärpning!

Jag måste verkligen skärpa till mig när det gäller min viktminskning. Har bara gått ner 5-6kg sedan jag började och det är väl 9 veckor sedan. Var jätteduktig de första månaderna men sedan började jag slarva och det har ju gjort att jag knappt går ner något och ibland har jag till och med gått upp lite. Jag måste också börja röra på mig mer känner jag. Har slarvat med det också. Från och med imorgon ska jag ha med mig mat till jobbet varje dag igen, finns inga undantag längre. Till jul ska jag ha gått ner minst 10kg till! Jag menar, det är inte så svårt att gå ner 0,2kg/dag. Gör jag bara det blir det 1,4kg i veckan och det är riktigt bra ju. Då är jag nästan där jag vill vara viktmässigt. Nu kör vi igen!! Ni får gärna komma med peppande kommentarer, sånt är alltid roligt och om ni har något bra tips så bara kom med dem :). 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar