12 juni 2011

Det blev visst mer än tänkt..

igår. Jag åkte ju till Burlövs Center för att träffa Jessica och så gick vi där ett par timmar. När jag är på väg hem skickar Marielle sms och frågar om jag vill med ut och äta. Ja, varför inte när jag ändå är själv hemma och inte har något bättre för sig. Så jag kom hem bytte om och fräschade upp mig sedan gick vi bort för att hämta upp Jennie. Åt planka på Castrum, vilket var riktigt gott! Efter det gick vi hem till Jennie och satt och snackade på hennes bakgård lite men blev lite kyligt till slut så då gick vi upp till henne. Stannade där till 23tiden och gick då hem. Var en riktigt trevlig dag från början till slut. Jag är glad att jag inte stannade hemma hela dagen för det hade ju blivit riktigt tråkigt. 

Idag ska jag hem till mormor och morfar för morfar fyller år idag. Sen ikväll träffar jag älskling igen :). 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar