18 juni 2011

Studentfest

Igår tog min bror studenten. Jag måste säga att jag blev lite besviken på utgången de hade. Sex klasser gick ut och klasserna gick ut var för sig, min brors klass gick ut som nummer två. När de kom ut visslade de lite och gick bort till oss som stod och väntade. Där stod vi en stund innan alla gick till sina bilar för att åka hem. Då var det över. Jag är van vid att alla klasser kommer samtidigt och att det är ett himla liv och att man sedan går genom stan ner till parken för att där säga hejdå till klassen och åka vidare i sina bilar. Jaja alla har det ju inte likadant.
Var hemma hos mamma och pappa vid halv fyra tiden men gästerna kom inte förrän vid sextiden då många jobbade och inte kunde komma tidigare. Var en trevlig fest med god mat och trevligt folk. Kom inte hem förrän tolv inatt. Trots det är jag inte särskilt trött.

Ska hem till mamma och pappa idag igen för att äta lite. Blev så mycket mat över att det är bäst att jag hjälper dem lite ;). Pappa kommer vilja få mig till att diska men det kan han glömma. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar