18 januari 2012

Dessa nyårslöften

Verkar inte gå så där superbra med mitt ena nyårslöfte. Tror inte jag lyckats blogga minst tre dagar i veckan sedan det nya året började. Nåja, så länge jag håller det andra löftet så är det bra. Jag är på god väg och jag har sedan i måndags gått ner 1,3kg och det utan någon träning :). Skulle tränat igår men mådde inte så bra, ont i magen och mådde illa. Berodde nog på att vi hade lite magsjuka på jobbet. Mår bättre idag i alla fall så förhoppningsvis blir det ett spinningpass imorgon. 

Imorgon kommer en ny förskollärare till jobbet och det blir lite förändringar bland personalen också. Ska bli roligt och se hur det går. 

Hämtade ut mina böcker som jag beställt från adlibris. Ska nog börja läsa en redan ikväll. Denna gång beställde jag bara självbiografier i princip. 

Vi hörs när vi hörs!  







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar