28 januari 2012

Nova Lund

Idag var jag och Martin på Nova Lund. För er som inte vet vad det är så är det ett köpcentrum i Lund. Var hur mysigt som helst att gå där och titta på allt möjligt. Hade även lite saker på måste köpa listan som vi faktiskt fick med oss hem. Jag hittade en parfym, Lacoste - Joy of pink blev det. Martin hjälpte mig att välja och med tanke på att han kom ihåg att jag luktat på den innan och ville ha den men inte haft råd, så fick det bli den nu när jag faktiskt har råd. 


Jag köpte även ett par jeans och ett par leggings. Jeansen fick bli två storlekar mindre än vad jag har nu. Visst de satt lite väl tajt i midjan men om ett par veckor kommer de passa perfekt. Jag har ju ingen tanke på att bli större så. Martin fick med sig ett par jeans och en skjorta, supersnygg blev han. Vi åt god mat och sedan åt vi glass på Ben och Jerry glassbar :). 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar