11 januari 2012

Onsdag

Var en lång dag igår, först en hel arbetsdag och sedan tre timmars möte. Har blivit lite förändringar på förskolan så nya arbetslag ska bildas när fyra nya förskollärare kommer dit. Får väl se hur det blir men det kan nog bli bra. 

Det var meningen att jag skulle träna idag men min tränarkompis var tvungen att jobba över och jag har inte disciplin nog för att gå dit själv. Hämtade i alla fall ut mina nya träningsbyxor som kommit och de är grymt sköna. 

Nu ska jag laga mat till imorgon tänkte jag. Har alltid mat med mig till jobbet eftersom jag håller igen lite. Blir mycket sallad för min del :). 




2 kommentarer:

  1. Jaha då förstår jag ;) Kan ju vara roligt att få nya lokaler att arbeta i. Kan faktiskt göra jobbet snäppet roligare!

    SvaraRadera
  2. frågestund,kika in och fråga på!

    SvaraRadera