15 maj 2011

Godmorgon söndag!

Det här med att sova länge finns inte i min värld trots att jag gått och lagt mig sent. Gick och lade mig halv ett och vaknade första gången vid sex men då somnade jag faktiskt om och sedan vaknade jag halv åtta igen. Funkar hur bra som helst för mig.

Bara för att jag älskar havet så mycket!
Idag är det en speciell dag. För tre år sedan förlovade vi oss. Det var en helt vanlig torsdag då och med tanke på vår begränsade budget då vi båda gick i skolan så gjorde vi inget speciellt den dagen men idag ska vi ut och äta. Nu menar jag inte på någon sunkig pizzeria utan på en riktig restaurang. Det blir till och med trerätters.  Var vi ska får ni veta när vi kommer hem igen för jag vill inte ha en massa paparazzis efter mig ;).


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar