27 maj 2011

Heeeelg!!!!!

Äntligen fredag och äntligen helg säger jag. Idag har det varit en sådan där jobbig dag på förskolan. Visst barnen har varit lite fredagsbusiga men värst är nog ändå personalen som lägger sig i hela tiden. Speciellt också om de gör det på ett negativt sätt. Igår fick jag beröm för att en kollega tyckte jag växt under tiden jag varit där. Idag säger samma person till att det ser förjävligt ut på vår avdelning och att vi måste skärpa till oss. Snacka om personlighetsförändringar.

På måndag ska vi börja förändra i alla fall med hjälp av barnen och det innebär att vi inte kan vara ute men då lär vi få höra det att vi inte har varit ute. Fast då är det jag som inte kan hålla tyst utan då kommer jag säga till på skarpen!!!

Nej, nu ska jag inte tänka på jobbet eller försöka låta bli i alla fall. Jag hoppas ni alla får en trevlig helg! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar