10 maj 2011

Som vanligt...

Hann knappt komma in på jobbet imorse förrän en personal från andra avdelningen kom fram till mig och frågade om jag hört att det varit kris på morgonen. Jo det hade jag ju hört och visst det var inte bra att det blev som det blev men fanns ju inte så mycket att göra åt i efterhand. Vi hade råkat se på fel schemavecka så hon som öppnade fick vara själv med barnen lite längre än vad det är tänkt. Så fort vi på min avdelning gör fel eller barnen är stökiga så får man höra det men gör någon annan fel eller barnen på de andra avdelningarna stökar till det så är det ingen som säger något. Blir väldigt irriterad på sådant!! 


Har blivit lite förkyld igen men jag hoppas jag kan hålla mig såhär pass frisk i alla fall. Vill helst inte behöva vara hemma från jobbet och ställa till med ännu mera kaos. 

1 kommentar:

  1. störigt när det är sån stämning på en arbetsplats :/

    SvaraRadera