16 november 2010

Alltid något strul

Alltid ska det vara kaos när det gäller skolan. Speciellt då det handlar om våra praktikplatser. Jag väntar ju på att få höra något från min samordnare om jag ska vara kvar där jag är placerad fast med ny handledare eller om jag ska vara på ett helt nytt ställe. Har inte hört något än! Givetvis så skickade min handledare ett mail om att hon ville ha min planering och presentation av mig själv så hon kan gå igenom det. Har hon inte fått veta något från min samordnare? Fick ju maila tillbaka och berätta hur det ligger till och för säkerhetsskull mailade jag planering och presentationen ifall jag nu ska vara kvar. Vilken röra!! Fick också veta att om jag vill äta lunch med dem så kostar det 47kr/dag. Det blir nästan 1000kr på fyra veckor, det har jag inte råd med. Får se hur det blir nu då...

4 kommentarer:

  1. Åh vad tråkigt det är när saker strular. Inte det lättaste att hitta praktikplatser heller.

    SvaraRadera
  2. tack så mycket tjejen! Hoppas det löser sig med praktikplatsen och så!

    SvaraRadera
  3. Åh, det är gräsligt när det strular så!
    47:- för personalmat låter dyrt, tycker jag?!

    SvaraRadera
  4. 47 kr kan inte stämma!! Personalmat inom kommun ska gå på 38 -39 kr. Hur kan dom ta så mkt?!?!

    SvaraRadera