13 november 2010

Denna förkylning

Har inte blivit många knop gjorda sedan jag kom hem från apoteket. Mest legat i soffan och tittat på film. Inte orkat med annat. 


Såg denna idag. Var väl inte jättebra
tyckte jag men bättre än inget.




Det är skitsvårt att veta vilja halstabletter man ska köpa. Fanns fem olika märken, vilka är bäst vill man ju gärna veta. Tog strepsils med honung & citron. Smakade helt okej så jag hoppas det ska bli bättre nu. Synd bara att man verkligen måste ta en tablett varannan till var tredje timme. Lär ju ta slut snabbt om det inte går över. 


Martin var snäll som sprang ner och hämtade pizza åt mig. Han har hjälpt sin syster att flytta idag och där åt de pizza. Ville jag med ha ju. Kvällen blir lugn, mår inte alls bra. Bihålorna värker precis som tänder och tandkött. Säkert tecken att det blir en rejäl förkylning. 


Brukar du också få ont i tänder och tandkött vid förkylning?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar