25 november 2010

Iiiiiihhh

Varför måste förskolor ha så långa öppettider? Hade väl räckt att de öppnade 9? Haha, jag ska vara glad att det faktiskt inte är jag som öppnar för då hade jag behövt vara där om en timme. Börjar 7.15 idag men det är en relativt kort dag då jag slutar 14.30.



Måste prata med mitt arbetslag om jag kan få vara ledig på måndag. Dock är det ju inte särskilt bra att vara det då man ska få en sammanhängande period men jag har något väldigt viktigt att göra då. Ska på ett möte och vet inte om jag kan komma en dag efter praktiken i och med att det blir jullov och sånt. Det är inte vilket möte som helst utan det är en jobbintervju :). När hon först mailade och frågade när jag var klar med min utbildning så tänkte jag, jaha där rök den chansen då tjänsten började mycket tidigare men hon var ändå intresserad :). Ska absolut inte ropa hej än, jag har ju inte träffat henne men jag borde ha en chans i alla fall. Jag är rätt så glad just nu om man säger så.

2 kommentarer: