09 november 2010

Ung och bortskämd

Igår visades första avsnittet av nya serien Ung och bortskämd. Såg det först nu då jag missade att det gick igår. Jag höll på och dö när jag såg det. Det var något av det värsta jag sett. En kille städade inte sitt rum för han menade att rummet tillhörde huset och mamman städade huset. En mamma åkte sex mil enkel resa för att ge sin dotter frukost och städa med mera åt henne. Föräldrarna kör barnen överallt och betalar allt. Bara att se dessa tio ungdomar i samma hus som inte vet ett skit om livet utanför deras lilla bubbla var skrämmande. Det kröp i kroppen på mig vid vissa tillfällen. 

Såg du programmet? Vad tyckte du?

5 kommentarer:

  1. Uschja, så tio minuter sedan pallade jag inte mer. :-/

    SvaraRadera
  2. Pallar inte sånt program. Man blir bara upprörd. å stackars barna som har framtiden förstörda efter programmet. Kommer nån att anställa dom? Don't think so.

    SvaraRadera
  3. Ja, kryssningen var toppen! :)

    Såg inte det där programmet. :P

    SvaraRadera
  4. Vad menar du med att du aldrig åkt kryssning på det sättet?? :)

    SvaraRadera
  5. Vad är det för skillnad på en sådan båt då? :O

    SvaraRadera