03 november 2010

Praktikplats besök

Då var det dags idag för att åka ut och besöka min blivande praktikplats. Jag tror att detta kommer bli hur bra som helst och jag ser verkligen framemot att praktisera igen. Kommer vara ute i fyra veckor och detta blir också mina sista veckor i en trygghet. För när jag sätter foten på en förskola nästa gång då är det jag som är förskollärare och ordinarie personal och inte en student som nu. Det känns ganska läskigt faktiskt.
Igår blev jag så glad när jag insåg att jag hade en chans att få träffa barnen från min förra praktikplats. De har blivit ettor nu och jag går liksom förbi deras klassrum men när jag gick och lade mig så insåg jag att det kommer jag inte alls att göra. Varför? Jo, det är höstlov! Jaja, jag ser de kanske sen när jag väl har börjat praktiken.




 Nu är det det dags för frukost och sen ska jag duscha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar