19 november 2010

Snö

Håller på att tvätta men det är snart klart. Väntar på att sista tvätten ska torka bara. Skönt att ha lite rena kläder igen. När vi tvättat klart ska vi gå till Coop för att handla lite nödvändiga saker och så ska jag hämta ut två paket. Ganska skönt att båda kom samtidigt så slipper jag gå dit två gånger. 

Ikväll ska jag och Martin gå på bio. Vi ska se första delen av sjunde Harry Potter filmen. Jag tror den kan bli riktigt bra. Första delen är lika lång som en film brukar vara och det säger inte lite. 

Här snöar det för fullt men jag misstänker att det regnar lite med. Blir att börja använda sina vinterstövlar idag. 

Har ni snö?

1 kommentar:

  1. Okej, det är gott. Lagade du mycket??

    Har inte sett en enda harryfilm, har på något sätt svårt att tro att de passar mig :D

    SvaraRadera