23 november 2010

Hemma


Nu är jag hemma efter ännu en dags slit. Jag hade varit hemma lite tidigare om det inte vore för att jag var tvungen att hämta ut ett par skor och ny kurslitteratur, givetvis inte på samma ställe. Nåja, nu har jag fått det fixat. Jag hoppas att dessa skor är bättre än de jag har men det borde de vara. 

Idag på praktiken fick jag ha hand om frukosten på min sida själv för att hon som skulle komma inte kom. Det gick rätt bra för att vara andra dagen men vissa föräldrar hade sina synpunkter på det hela. Vid lunchen var det jag och en vikarie på min sida och tur att han varit där innan så han visste en del annars vet jag inte hur det hade gått. 

Är än så länge inte trött men lär väl bli. Mitt mål är att hålla mig vaken till 22.00 då Desperate housewives är slut. Får se om jag lyckas. 

1 kommentar:

  1. Men eg kan väl inte föräldrarna ha synpunkter eftersom du "bara" praktiserar, det är ju inte ditt fel att personalen inte kom!?! Folk är konstiga...

    SvaraRadera