17 november 2010

Så mycket bättre

Förkylningen är bättre så jag ska till skolan idag. Skulle ha skrivit ut min del av arbetet men jag hittar inte en sladd till skrivaren så jag mailade arbetet istället så får väl skriva ut på skolan. Har precis ätit frukost och ska så fort jag är klar här fixa till mig för att ta tåget. 

Jag har fortfarande inte hört något om min praktikplats men det får jag kanske veta idag. Vet inte när jag kommer hem för vi ska ses i gruppen efter föreläsningen med. Jag vill inte! Jag är så sjukt trött på skolan nu att jag snart spyr på den! Bara två månader kvar förhoppningsvis. 

Vi hörs ikväll!

2 kommentarer:

  1. Skönt att du känner dig bättre, det är mycket som går nu.

    Sv: Festen efter fastemånaden heter också Bajram men kollegan sa att det igår hette så med. Han hade iaf varit runt hos en massa släkt och vänner och fikat. Haha

    SvaraRadera
  2. ja den vita var riktigt fin! :) och desstuom hur billig som helst!

    SvaraRadera