28 november 2010

Första advent

Då har jag nog åkt på en ny förkylning. Känns konstigt i halsen och jag har lite ont i bihålorna. Får hoppas att det går över istället för att bli värre. Jag har liksom inte riktigt tid att vara sjuk nu. 

Idag ska jag ta det lugnt och förbereda mig inför anställningsintervjun imorgon. Det känns ganska läskigt men det ska säkert gå bra. Hade jag bara vetat vilka frågor som hon kommer ställa hade jag kunnat träna in riktigt bra svar men tyvärr är det inte så lätt. Har ni några tips till mig?? Ska försöka komma ut lite med och ta några fina vinterbilder. Får väl se hur det blir med det, jag måste se på idol med för det såg jag inte i fredags. 

Just det, första advent idag. Får väl se hur mycket julpynt vi tar fram i år. Brukar inte bli så mycket faktiskt. Katterna river ändå ner allting man ställer i fönsterna så och vi kan inte ha lampor i fönstret heller då vi har takfönster. 

Ska du julpynta mycket i år?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar