11 november 2010

Nu jävlar..

Jag har två val i denna röra av skolarbeten. Alternativ ett: Köra järnet, förlora mina vänner och kanske dö av slutkörning. Alternativ två: Köra på med denna kurs men skita i uppsatsen och vänta tills allt annat är klart och då få leva på luft. 


Jag väljer givetvis alternativ ett! Jag hoppas att mina vänner är så pass förstående att de fortfarande står vid min sida när skolan är slut och att jag överlever.. 


Jag vet att jag hade ångrat mig om jag inte ger allt nu och försöker och jag har gett mig fan på att det ska gå. Det krävs vissa uppoffringar men så får det lov att vara. Min belöning kommer i januari/februari när jag har examensbeviset i min hand. 

1 kommentar:

  1. Så måste det ju bli. Säkert har du bra vänner som förstår och det är ju ändå en relativt kort tid i ditt liv... :-)

    SvaraRadera