25 november 2010

Usch....

Jag blir så irriterad på min mentor. Hon tyckte inte att min temaplanering dög och är därför inte godkänt som det ser ut nu. Hon tyckte att min planering var för lätt för 5åringar men med tanke på att vi ska göra vår egen saga så behöver ju barnen vara mer verbala än vad 3-4 åringar är. När jag och min handledare pratade om temat efter hon sett planeringen så nämnde inte hon någonting om att det skulle vara för lätt. Min mentor vill ha det mer levande men vi har fyra veckors praktik och har haft en massa annat att göra under terminen med exarbetet så hur ska jag ha hunnit fixa en massa. Hon tyckte att man kunde besöka en bondgård och ja, det kan man men ja.. jag vet inte. Jag kanske inte är passande för yrket som jag trott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar