22 november 2010

Trötter

Jaha då sitter jag här uppe. Trött som ett svin är jag med, idag skulle jag kunna sova länge men det är bara för att jag inte får. Visst är det typiskt? Jag är aldrig såhär trött när jag inte behöver gå upp. 



Måste hitta något att ta på mig idag. Nu får man väl tänka sig lite för vad man tar på sig.. får väl inte ha vad som helst kan jag tänka mig. Eftersom det är ute dag idag så har jag packat med mig regnbyxor samt att jag tagit med mig inneskor. Jag hoppas att jag får låta det stanna kvar där så jag slipper asa det fram och tillbaka. 

 Jag tycker det är rätt skönt att jag kan äta frukost där med barnen (hoppas jag i alla fall) för då slipper jag äta hemma. Jag har så svårt för att äta såhär tidigt på morgonen. 

Dags att fixa sig så jag är redo att gå om en halvtimme. Usch, det är så mörkt ute.. 

1 kommentar:

  1. Tack för tipset tjejen. Usch vad tidigt du var uppe. Hoppas du har en fin dag på praktiken!! kram

    SvaraRadera