26 november 2010

Ångest?

Jag har en konstig känsla i kroppen idag. Går inte riktigt att beskriva. Bästa beskrivningen är ångest men det är nog en blandning av nervositet för intervjun på måndag, sen idag ska jag prata med min handledare om mitt tema. Min mentor (som kommer betygsätta mig sen) var ju inte nöjd med det jag hade. Känns inte så bra inför det, jag hoppas ju att min handledare inte håller med min mentor men det gör hon säkert. Just nu vill jag bara stanna hemma i min soffa och se på film och inte tänka på något som är viktigt. Synd att man inte har tid till det.

Idag drar jag igång med mitt tema. kanske. Beror väl på vad min handledare säger, hon kanske tycker jag ska utveckla mitt tema mer och inte börja med det förrän nästa vecka. I så fall är ju inte det mitt fel. Detta löser sig säkert för det brukar det göra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar