18 november 2010

Ordlöst...

Jag kan bli väldigt irriterad på personer som inte tänker mer än på sig själva. Vi håller på med ett grupparbete i skolan och vi bestämde att vi skulle sitta med det idag. Vi är sex personer i arbetslaget och vi visste att två inte kunde vara med men då är man ju ändå fyra personer kvar. Det slutade med att det bara var jag och en till. Den ena tjejen hade satt ihop arbetet igår och markerat sånt som kunde ändras och tas bort.. visst det är jättesnällt men bara för det som kom inte hon idag. Hon hade tydligen inte råd att åka in både torsdag och fredag och ville inte missa fredagens föreläsning. Hallå, vi hade bestämt att ses ju!! Sen idag när vi äter lunch så säger en annan att hon måste åka för att hon ska hälsa på sin praktikplats. De båda visste ju om att vi bestämt. Jag tycker det är dålig stil att göra så... jag har längst resväg men ändå är det jag som kommer och alltid ställer upp för gruppen. Blir så irriterad på sånt. 



Fick i alla fall veta att jag ska vara kvar i samma arbetslag på praktiken och att min handledare bara ska vara borta 1 ½ vecka. Skönt! 

Nu ska jag fortsätta diska!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar