10 november 2010

Finally home

Är hemma nu efter en lång dag! Är skittrött och har världens ångest för allting... jag förstår inte hur vi ska klara av allt fram till januari. Vi måste verkligen bli färdiga för annars får vi vänta till mars men vi får inga pengar då. Är ju inte så att jag redan är miljonär och har råd att skjuta på det. 

Vår lärare i den nya kursen är flummig och verkar inte ha koll på sig själv ens. Vet inte hur detta ska sluta. Föreläsningen vi var på idag var jättetråkig och föreläsaren var inte bättre. Satt nästan och somnade ett tag. Skönt var i alla fall att hon berättade att föreläsaren efter henne skulle prata om bedömning för äldre elever, alltså högstadie/gymnasieelever. Jag har då enbart förskola som inriktning så jag stannade inte kvar. 

Ska verkligen bara ta det lugnt ikväll och titta igenom lite småsaker till skolan. Imorgon ska jag planera temat och ha mentorsträff på eftermiddagen. 


2 kommentarer:

  1. Andas, andas... Det löser sig! Du fixar det! :-)

    SvaraRadera
  2. Åh vad tråkigt att det är så mycket! Andas och försök tänka att det är under en begränsad period av ditt liv!

    SvaraRadera