23 november 2010

Skriv något kul eller ställ en fråga

Jag är den sämsta någonsin på att blogga och att kommentera hos er andra just nu. Jag var så glad igår när jag kom hem för jag var inte trött. Inte så trött som jag brukar vara. Jag orkade till och med ta tag i matlagningen, det brukar inte hända efter en dags praktik. Givetvis när vi hade ätit blev jag jättetrött och somnade i soffan. Martin väckte mig runt åtta så tittade jag på Ung och bortskämd sedan gick jag och lade mig på riktigt. 

Jag hoppas att jag orkar blogga ikväll när jag kommer hem men jag hoppas inte för mycket för jag kommer hem en timme senare så. Kan inte ni skriva något kul eller ställa en fråga här så att jag blir mer manad att gå in på bloggen och göra ett inlägg? 

Nu ska jag göra mig iordning!

1 kommentar:

  1. Trivs du på praktiken? Kom du på vad du ska köpa i julklapp?

    SvaraRadera