10 november 2010

Helvetet börjar

Nu börjar helvetet kan man säga. Idag börjar vår nya kurs och det är full fart från början till slut. Från och med nu fram till mitten/slutet på januari kommer min fritid vara lika med noll. Vi har föreläsningar varje dag, vi har fyra veckor heltids praktik och jag och min kompis ska sitta med vårt examensarbete. Det verkar inte bättre än att vi får sitta på helgerna och skriva på arbetet. Som sagt jag lever inget roligt liv just nu. Jag hoppas inte bloggen blir lidande allt för mycket men vi får se. Något inlägg ska jag väl hinna med helt enkelt. 

Nu ska jag fortsätta äta min frukost och sen göra mig klar för att ta tåget. 

Hoppas ni får en fin dag!

3 kommentarer:

  1. Puh, det låter himskans tufft! Hoppas ni kommer in ett flow så arbetet flyter på!
    Godmorgon!

    SvaraRadera
  2. Det är det intressanta med skolan, att det svänger så. Batman hade det coollugnt 2 av tre år, men ett av åren... ja jösses.

    SvaraRadera
  3. Usch jag vet hur det känns med noll fritid. Men det där klarar du ska du se tjejen!!

    SvaraRadera