03 november 2010

Halva dagen har gått

Nu är jag hemma igen. Helt sjukt att jag varit borta en halv dag för bara ett litet möte. Saken är den att det tar sin lilla tid att komma till och från Veberöd. Hade också oturen att bussen inte gick när jag trodde så fick vänta en halvtimme extra och när jag väl kommer till stationen i Lund så är tågen ca 10 minuter försenade. 


I alla fall, det gick bra att träffa handledaren och det känns ganska bra inför praktikperioden men jag är ändå lite nervös.. Det är nu det gäller liksom, min sista termin och min handledare kommer inte vara där under typ 2-3 veckor så det innebär att jag mer eller mindre blir något mellan en vikarie och en student. Ska bli spännande. 




Nu väntar jag på att läkaren ska ringa mig om proverna jag tog för tre veckor sedan. Ska bli kul att se om de visar något. 


Vi hörs senare ikväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar