24 november 2010

Snöööö

Här är vi pigga och glada. Idag när jag tittade ut genom vårt lilla sovrums fönster så såg jag något konstigt vitt på marken. Jag tror det kallas snö men jag är inte riktigt säker. Jag får väl gå ut först och se efter. Jag vill inte ha snö redan.. vintern blir så otroligt lång då. Kanske att denna smälter bort snart och inte tittar in förrän i slutet av nästa år någon gång. Som ni märker är jag inte särskilt förtjust i snö. Allt blir så mycket jobbigare då. Tågen som inte kan köra och allt blir försenat, barnen i förskolan har blöt kläder som ska in i torkskåpet. Jag ser inget positivt med snön faktiskt. Jag är glad att mina nya stövlar kom igår. Där är bättre sula på dem. Jag har storlek 36-37 i skor men oftast 36. Jag tog en 37:a i dessa och ja, de var lite lite för stora men desto bättre för då kan jag ha tjocka strumpor i :). 

Tycker du om snö?


Ikväll är jag inte hemma förrän runt 18 tiden så blir en sen uppdatering idag igen. Jag ber hemskt mycket om ursäkt!

1 kommentar: