14 december 2010

Aargh!

Jag orkar inte mer! Jag har nog bränt ut mig lite på grund av all stress och press man har på sig. Imorgon kommer min mentor för att titta när jag håller i en aktivitet. Jag kan bara hoppas att barnen uppför sig lite bättre än vad de gjorde idag. Om inte jag får godkänt så ska jag fråga om det ens är lönt att gå dit de övriga tre dagarna. Då är jag där till ingen nytta ju. De klarar ju sig utan mig ändå så. 


Jag är så trött på allt och alla.. bara för att min mobil dog när jag pratade med en kompis "skrek" jag att allt kunde dra åt helvete. Jag känner inte igen mig själv, jag brukar aldrig vara såhär. Stackars Martin som frågade en enkel fråga fick världens vresigaste svar från mig. Kanske det är nu man bara skulle lägga sig i ett dike.... 

2 kommentarer:

  1. Oj då! Det låter som din dag idag har varit som min dag igår.Jag känner igen mig. (Läs gärna gårdagens blogg- få se om du också känner igen dig) Men det är säkert all spänning och press som du utsätts för nu. När man har så lite kvar som du så är det som om man inte orkar ända fram. Men det tror jag du gör! Upp med hakan och sträck på dig! Säg att du är duktig tio gånger till dig själv i spegeln för det är jag övertygad om att du är. Sista sucken närmar sig sedan har du avslutat en lång utbildning!!! Jag önskar dig lycka till i morgon! Klart att du ska få godkänt!!!

    Kram från mig

    SvaraRadera
  2. lycka till imorgon//marielle

    SvaraRadera