13 december 2010

Lucia

Här sitter jag och ser Lucia som visas på Svt2. Synd bara att lucian inte är den sötaste men men. Egentligen hade jag kunnat gå upp nu men då hade jag inte hunnit duscha eller något annat. 


Idag slutar inte jag förrän 18. Jag hoppas att min buss är i tid så att jag i alla fall hinner med tåget som går 19.10 annars får jag vänta 50 minuter på nästa tåg. Nu när vissa tåg inte ska stanna i Eslöv längre så har man färre tåg att kunna välja på och vid den tiden är det inte rusningstid heller. Håll tummarna för mig!!


Jag ska förbereda något tidsinställt inlägg som kommer upp under dagen. 

2 kommentarer:

  1. Nu är det verkligen inte långt kvar till jul :)
    Hoppas du får en mysig lucia.

    SvaraRadera
  2. Vi tittade också på det i morse, jättemysigt :)

    SvaraRadera