12 december 2010

Seg som kola

Jag har blivit riktigt dålig på att blogga märker jag. Jag får ta och skärpa till mig lite tror jag. Speciellt nu när det är helg och allt. 

Igår satt jag med uppsatsen. Skulle egentligen åkt till min skrivarkompis men då jag haft världens hosta på natten och knappt sovit så orkade jag inte det. Gick lika bra att sitta hemma med den. Tur att jag har en snäll pojkvän som vill hjälpa till trots att han har jobb med sin uppsats. Jag fick i alla fall skickat iväg den till min kompis och hon har nu skickat den till handledaren så nu hoppas vi att han blir nöjd. 

Idag är jag verkligen seg som kola. Jag orkar knappt ta tag i något. Jag har fått tvättat en maskin tvätt men inte mer. Måste snart ta och äta något med känner jag men jag vet inte vad. 

Får rota lite i kylen och se vad jag hittar för ätbart. Hörs senare!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar