31 december 2010

Lite spekulationer om det nya året

Jag tror att 2011 blir mitt och Martins år. Jag hoppas i alla fall. Vi båda blir klara med våra utbildningar och bör få jobb ganska snart efter att vi fått vår examen. Martin kan förhoppningsvis ansöka om sin examen i slutet av januari och jag någon gång mellan februari och april. Allt beroende på när jag får göra om min praktik. Jag menar vi kan inte få det mycket sämre än vad vi har det nu. I värsta fall får vi sätta oss i en liten etta på 25kvm. Men vi har bott i en förr så vi lär klara det igen. 






Vi har nästan precis sett klart Avatar och det var en mycket bra film enligt mig. Jag är så glad för att vi är för oss själva för det är verkligen så perfekt känner jag. Jag slipper vara social haha. 


Hoppas ni har en fin kväll! Gott nytt år mina fina bloggläsare. Puss och kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar