04 december 2010

Julmys

Igår bestämde jag mig för att inte hålla i mitt tema eftersom halva gruppen var borta. Jag tror min handledare blev lite sur över det för när jag startade temat så var de bara en mer än igår. Fast jag tycker det beror på vad man ska göra. Igår skulle vi fortsätta på sagan och då känns det dumt om halva gruppen inte är med på en fjärdedel av den. När jag startade upp temat läste jag en bok och så pratade vi lite kring den och sedan fick de rita en bild. Känner att det inte riktigt är samma sak att missa. 


Min lilla fina Nova

Min lilla fina Salsa
Igår köpte jag apelsiner och nejlikor så jag ska fixa lite med det idag. Det luktar ju så otroligt gott och man får verkligen julkänsla av det. Förövrigt igår så såg min kväll ut ungefär såhär: Kom hem, åt pizza, tänkte vila lite för att orka se idol. Somnade istället och sov nästan hela natten. Vaknade ett par gånger men somnade om till fem och då var jag i princip klarvaken. Inte konstigt då man sovit sedan kvart över sju. Jag måste ha varit otroligt trött igår.. sedan är det ju min förkylning och min fina hosta som jag fortfarande dras med. 

Idag ska jag bara ta det lugnt och bara göra sådant som jag vill! 

1 kommentar:

  1. Ja, det doftar verkligen jul! Tänkte göra ett litet kryddpotpuri med kanel, nejlikor osv att ha runt värmeljus, det tror jag kan bli härligt. :-)

    SvaraRadera