17 december 2010

Näst sista dagen

Jag vill bara skrika ut min frustration!! Detta kunde ha varit min sista dag på praktiken men så är det måndag också. Kan de inte bara vara så snälla och säga att jag inte behöver komma på måndag. Både min handledare och min mentor tyckte att jag skulle vara kvar för att jag behövde all träning jag kunde få. De två har typ någon pakt mot mig eller liknande. 

Har precis ätit lite frukost i form av två clementiner och lite varm choklad. Måste snart gå och fixa till mig lite och gå till tåget. Idag slutar jag tre och jag hoppas att kollektivtrafiken går som den ska. 

Vi hörs förhoppningsvis senare idag!

1 kommentar:

  1. Hrm.. hemskt tråkigt att behöva gå dit måndagen också. Jag förstår inte alls meningen. Jag hade inte lärt mig ett dugg under dessa förhållanden. Undrar om din handledare och mentor gått en hemmasnickrad kurs i psykologi för många rätt tycks de inte ha. Ha en bra helg i alla fall! Jag tror inte att jag kan säga något som hjälper men jag tänker i allafall på dig!
    Kram

    SvaraRadera