05 december 2010

Söndagsångest

Idag har det inte hänt alltför mycket här hemma. Vi var och handlade lite och jag köpte nötter samt ingredienser till Mozartkulor. Började göra de direkt när vi kom hem igen men det går ganska snabbt. Jag gjorde hälften med mandelmassa och hälften utan då Martin inte är jätteförtjust i mandelmassa. Nu återstår det bara att smaka och se om de blev goda. 



Jag har även fixat till min temaplanering igen så nu hoppas jag att min mentor blir nöjd med den. Ska även prata med min handledare imorgon om hur jag känner inför allting. Jag tycker det är grymt jobbigt att åka dit för det känns som att hon dömer mig för allt jag gör och säger. Jag är så fruktansvärt spänd när hon är där och så ska det inte vara. Vi får väl se vad hon säger imorgon. Att jag har söndagsångest råder det inget tvivel om. Nu ska jag se lite vänneravsnitt för att få annat att tänka på.  


1 kommentar:

  1. Usch, det är hemskt att ha söndagsångest! Hoppas det går bra imorgon, men jag förstår din känsla inför att berätta till fullo!

    Sv. Tack ska du ha! :-)

    SvaraRadera