21 december 2010

Det är över

Aldrig mer behöver jag åka till den lilla by där jag gjort min praktik under dessa 3,5 åren. Det känns helt jävla underbart (ursäkta språket). Igår gick jag och min handledare igenom omdömet och tro mig det var inte det bästa jag sett utan snarare det sämsta. Jag håller inte med i alla punkter hon skrev men jag sade inget för hon idiotförklarar ändå allt jag säger så. Jag skrev ner min utvärdering av mig själv och där var jag ärlig. Jag skrev att jag inte tyckte det var så lätt att ta initiativ när man inte trivs till 100% och att det har känts som allt man gjort varit fel. Genast gick hon till attack och menade att hon aldrig sagt att jag gjort fel. Nej, inte med de orden men när hon alltid hittar saker jag kan göra annorlunda men aldrig hittar bra saker så gör jag ju fel. Jaja, nu slipper jag det stället och jag är glad. Köpte tårta igår för att fira :). 

Idag ska jag hem till min kompis för att skriva på examensarbetet. Ska bli ganska roligt om man nu jämför med praktiken. Vi hörs ikväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar