29 december 2010

Min kamera är tillbaka

Kommer ni ihåg att jag för ett tag sedan berättade att jag inte hittade min kamera? I vilket fall som så har jag inte vetat var den har varit och eftersom jag inte behövt den heller så har jag inte tänkt på att leta. Ikväll fick jag ett ryck efter att leta upp den. Vill gärna ha lite bilder att visa när jag träffat Martina. Sagt och gjort, jag vände praktiskt tagit upp och ner på hela lägenheten utan resultat. Ganska ledsen satte jag mig för att titta efter nya kameror men ingen passade mig. Jag var ju så nöjd med den jag hade och ville inte ha någon annan. Mitt letande fortsatte och jag tittar lite på tvbordet, inte för att jag trodde den skulle vara där för jag har ju inte sett den där. Hittade i alla fall sladden till kameran och kände då att  den borde vara i närheten. Rotade runt lite till och där låg den! Jag har aldrig varit så glad i hela mitt liv kan jag säga :). 

2 kommentarer:

  1. Hej.
    Hur är det med dig idag?
    Laddad inför nyår?

    SvaraRadera
  2. Nu sätter jag igång med Dagens Blogg igen och denna gången finns det ännu större chans att vinna då jag kommer dra 3 st vinnare !! :) Så in och anmäl dig

    http://angelbynight.blogg.se/2010/december/dagens-blogg-avslutas-inatt-anmal-dig-nu.html

    Kram

    SvaraRadera