19 december 2010

Mys hos mamma och pappa

Nyligen hemkommen ifrån en riktigt mysig dag med mamma och pappa. Vi lagade Janssons frestelse och åt den, hur gott som helst. Sedan på eftermiddagen så bakade vi kanelbullar och jag fick med mig en påse hem :). Satt och pratade om allt möjligt och drack glögg. Vi såg även handbollsfinalen där det tyvärr inte räckte hela vägen för Sveriges damer men det blev en silvermedalj i alla fall. 


Tåget hem var givetvis lite för senat och svinkallt var det också säkert minus 11-12 grader. Hoppas det blir lite varmare imorgon. Sista dagen på praktiken imorgon och det ska firas när jag kommer hem på kvällen. 


Nu ska jag se lite tv innan det blir dags att låta John Blund komma på besök. 

2 kommentarer:

  1. Skönt at det är sista dagen för dig i morgon, har förstått att du inte trivs!
    Mysig dag verkar du ha haft i alla fall=D

    SvaraRadera
  2. Silver var inte fy skam, vi var väl lite underdogs om jag förstod det rätt?

    SvaraRadera