06 december 2010

Usch!!

JAG VILL INTE!!!! Jaha, praktik idag med dessutom världens längsta dag från 8-17. Fast det är klart om jag nu berättar hur jag känner så kanske hon tycker det är lika bra att jag går. Ja, det hade ju varit rätt trevligt så hade samordnaren fått hitta en ny plats åt mig där jag förmodligen hade trivts. Fast detta är bara ett önsketänkande från min sida.  Visst, det är ju inte så att jag inte klarar av att ta lite "kritik" eller vad man ska säga men man måste även höra något som är positivt. I alla fall jag! 

Ni som läste min gamla blogg, kommer ni ihåg när jag var i förskoleklass på praktik? Där trivdes jag som fisken i vattnet. Jag kände mig aldrig dum eller idiotförklarad. Jag hade aldrig söndagsångest utan jag såg fram emot att åka dit. Och det är så det ska kännas!! Så som det känns nu så vill jag bara lägga mig i sängen och gråta! 

Vi hörs när jag kommer hem!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar