01 december 2010

I vanlig ordning

Jaha då ska man till praktiken idag igen. 2 ½ vecka kvar och jag måste verkligen jobba röven av mig för att klara detta. Min mentor har något emot mig det är jag helt säker på. Jag känner lite att hur jag än gör så är det saker jag kan göra bättre och ja, visst är det så men gäller inte det alla? Sedan beror det också på erfarenhet.. det är lite skillnad på en utbildad som jobbat i tio år och en student som har haft 20 veckors praktik. Man lär sig med åren och de har sagt inne på skolan att man aldrig blir en färdig lärare, det finns alltid nya saker att lära sig. Nästa gång jag håller i mitt tema så ska jag släppa min planering och se vart vi hamnar för så ska man tydligen göra. Är det då ens lönt att man planerar?



Jag har fortfarande hosta och nu börjar det gå över till slemhosta.. känner att halsen är full av det, inte det minsta roligt. Nu får jag väl klä på mig eller något. Kommer inte hem förrän vid halv sju idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar