10 december 2010

Då får vi se..

Här sitter jag och är nästan färdig för att bege mig till tåget. Jag behöver bara borsta tänderna och håret. Eftersom jag duschade imorse så är jag redan påklädd. 

Efter idag har jag bara sex dagar kvar på praktiken. Ska bli himla skönt när det är över. Idag kommer förhoppningsvis min mentor för att prata med mig. Inte för jag vet om det är så lönt nu men vi får se vad hon säger. Jag hoppas och ber till gudarna (om det nu finns några) att jag får godkänt på praktiken. Jag kommer bli så besviken annars men samtidigt vet jag att det inte är mitt fel.Jag får inte glömma att fråga vad som kommer hända om jag inte får godkänt. Jag måste veta att det går att jag gör min praktik någonstans lite närmre Eslöv. Samt att det blir en annan mentor. Jag vet ju en mentor jag vill ha och då måste jag ha praktik i Malmö men det gör ingenting. Hellre det än där jag är nu. Håll tummarna för mig idag!!! 



3 kommentarer:

  1. Men varför skulle du ha misslyckats med praktiken, har något hänt eller? Hoppas du får G så att du slipper göra om det!

    SvaraRadera
  2. Ja, varför skulle du inte få godkänt!? Hoppas,hoppas, hoppas! :-)

    Sv.Tack! :-)

    SvaraRadera