29 december 2010

Vi kom iväg och handla. Jag lyckades asa mitt feta arsle upp ur soffan till slut. Blev lite men bara lite piggare av att komma ut och röra mig lite. I affären kom vi på att vi glömt ta upp köttfärsen till middagen så jag gick inom pizzerian nedanför oss och beställde mat. Fast jag tog grekisk sallad som ett lite nyttigare alternativ. 


Sitter och pratar med min älskade Martina på msn och gud vad jag saknar den tösen. Jag önskar hon bodde lite närmre än vad hon gör. Innan bodde hon här i Eslöv och då sågs vi nästan två dagar i veckan nu blir det kanske 4-5 gånger om året istället. Skittradigt! Nu ska vi äntligen träffas om några dagar, det ser jag framemot. Blev allt lite gladare nu ikväll :). 


      



Jag och Martina på studenten  för 3,5 år sedan :). 



1 kommentar:

  1. Naw Lilla älskade Diana :D Vad fina ord du skrev !! vad glad jag blev !! Saknar dig med fast detta året har vi träffats mer än 4-5 gånger ! :) Min nedräkning har börjat nu :D TIlls du kommer !! :D

    SvaraRadera