18 december 2010

Slöis dag

Kan inte klockan bli typ så pass mycket att det är tillåtet att gå och lägga sig? Jag är fruktansvärt trött idag och jag har absolut ingenting att göra. Jag orkar heller inte ta mig för någonting. Jag tänkte igår att jag skulle diska och städa lite men jag har inte orkat. Istället har jag legat i soffan och sett gamla julkalendrar, i och för sig ganska mysigt men kanske inte så bra i längden.

Imorgon ska jag hem till mamma och pappa. Mamma berättade att de hade gjort köttbullar och janssons frestelse idag och det är ju bara så gott. Därför bjöd jag in mig själv på det imorgon. Fast för pappa fick jag bara lov att komma om jag var snäll haha. 

Nu ska jag äta lite kinamat som blev över sedan igår. Varför får man alltid mer mat när man tar take away än när man äter på restaurangen? 

2 kommentarer:

  1. =D Det stämmer verkligen;) När man tar hem kinamat eller thaimat så får man übermycket mat, men äter man på stället så blir det en lagom portion!

    SvaraRadera
  2. För att det är sååååååå gott ;D

    SvaraRadera