29 december 2010

Seg som kola

Jag förstår inte men jag är precis som igår seg som kola. Jag kan inte ta mig för någonting. Ligger och tittar på Albert och Herberts julkalender. De två har ju inte alla hönsen hemma. 




Jag och Martin bestämde oss  för att gå och handla till nyår redan idag för att verklige få det vi vill ha. Jag kom då på att det kanske inte är det smartaste att köpa hem godis och chips två dagar innan men då kom Martin på den briljanta idén om att köpa dubbelt upp haha. Jag vet att många kommer tycka att vi är fruktansvärt tråkiga som bara stannar hemma för oss själva men för vår del passar det oss perfekt. Det har varit mycket i skolan för min del och vi var iväg hela julen så med andra ord blir detta hur bra som helst. Vi kan göra det vi vill, äta det vi vill och bara vara oss själva. Riktigt härligt!


Vad ska du göra på nyår?

1 kommentar:

  1. Ljuvligt, det gjorde vi förra året och det var vår bästa nyår! :-)

    SvaraRadera