08 december 2010

Brådis

En tidig morgon återigen. Är i alla fall en kort dag idag då jag slutar två. Väldigt skönt att för en gång skull sluta lite tidigare än vad jag brukar. Idag kommer min mentor för att prata om det här med handledaren så vi får se hur det går. Det som mer händer där idag är att vår saga ska avslutas idag. Ska bli roligt att se hur barnen klarar av det, just nu är den väldigt spretig men ja, vi får se. Det är deras saga och idag ska jag skriva den på datorn och skicka till min handledare så kan hon skriva ut den och laminera den. Nu springer klockan iväg, ska gå om 20 minuter så får sätta fart. 

Hörs sen, puss haj!

1 kommentar:

  1. Ja, jag var lite osäker på om jag skulle få en ring, men han visste att jag ville ha en & det fick jag. Hihi, han med såklart. :)

    SvaraRadera