27 december 2010

Jag kräker snart

Jaha då var dagens sysslor klara. Det gick bra inne i Lund, boken kom tillbaka till biblioteket, mobilen lämnades in och jag blev nästan vittne till ett knivslagsmål (såg poliserna stå och prata med folk och nu ikväll på nyheterna hörde jag vad som hänt). "Råkade" gå inom Gina Tricot och kom ut med en fin liten kasse innehållande: ett par jeans, ett par leggings, ett långt linne (har många av den modellen redan), en fin glittrig bolero och en mysig kofta. 

Nu ikväll har jag suttit med min del av uppsatsen och jag tror att det blev bra nu men jag vet inte.. ska titta mer på den imorgon när jag är piggare så jag kan starta redan tidigt på morgonen. Då jobbar jag som bäst! Ska även få min skrivarkompis delar och titta igenom för att se om jag kan lägga till eller ta bort något i min text för att det ska passa bättre. Jag är så trött på den satans uppsatsen nu att jag skulle kunna kräka på den!!

2 kommentarer:

  1. Usch, detta med mobiler är hemskt. Jag har haft fel på min från början, men de lurade mig och sa att så ska den vara. Det är en sådan telefon, fick höra det fler gånger tills det var för sent för att byta ut.. ALDRIG MERA 3! De suger.

    Vad har du?

    SvaraRadera
  2. Dagens Blogg är korad :) Kika in och se om det var du som vann! Och ställ gärna en fråga i frågestunden :) Kram !

    SvaraRadera