30 december 2010

Fixardag

Har visst glömt att uppdatera idag. Kan bero på att jag haft fullt upp. I förmiddags så diskade och städade jag lite i lägenheten, blev rätt så fint nu men orkade inte göra allt så får bli en annan dag. Träffade Marielle sedan en stund, var på Lindex och tittade. Skulle köpa en ny mascara och när jag skulle betala upptäcker jag att jag inte har min plånbok med mig, så pinsamt! Fick ringa Martin och fråga om den låg i lägenheten, vilket den som tur var gjorde. Blev aldrig att jag gick tillbaka till Lindex utan vi gick och fikade istället. Satt och pratade om allt möjligt och till sist gick vi till systemet. Jag tyckte att jag och Martin kunde ha lite skumpa imorgon trots att vi ska sitta själva. 






Så har min dag sett ut, hur har din sett ut?

7 kommentarer:

  1. jobbat ihjäl mej halva dan...sen handlat och sen fortsatt och jobbat ihjäl mej med mat här hemma...och nu dör jag....;D

    Ja, det är lite pinsamt med att glömma plånboken..=P Men det händer nog alla =D

    SvaraRadera
  2. batman och jag har firat flera nyårsaftnar själva och det är faktiskt jätte mysigt! Klä upp er, laga nåt gott och bara mys!

    SvaraRadera
  3. Sv: Det kan vara jätte härligt, man behöver inte vara ett dugg social om maninte vill. ;)

    SvaraRadera
  4. Typiskt att plånboken jämt ska va på vift!!!

    SvaraRadera
  5. inte min heller :( jag som vill ha en liten kattunge hehe

    SvaraRadera
  6. Usch ja, det är riktigt retligt att stå där och rota!
    Gott Nytt År!

    SvaraRadera
  7. gott nytt år på er förresten (:

    SvaraRadera