16 december 2010

Örk och blörk

Jag är inte ledsen eller besviken över att jag måste göra om mina fyra veckor utan jag är bara arg. Arg för att jag måste åka till praktiken mina tre sista dagar fast att jag får underkänt i vilket fall som. Jag är också arg för att min mentor och handledare tog upp bagateller.. däremot fick jag inte höra något specifikt som var bra utan det var ganska bra var det enda de sade. Jag vet precis vad jag ska skriva i mitt omdöme.. i och med att de inte tyckte jag tog initiativ så ska jag skriva att det är svårt när man ändå inte får någon positiv feedback. Då har man inte särskilt stor lust att göra saker för det är ändå inte lönt. 

Ja, ungefär så känner jag mig!


Så ska man åka dit idag och vara glad och så som vanligt. Ja, hur jävla lätt är det då? Jag ska dessutom hålla i samlingen idag.. ja jag förväntar mig inga lovord precis. Ska bli spännande att se om arbetslaget ger mig en present när jag har min sista dag. Där var en elev från gymnasiet i ett par veckor och hon fick en present men jag förväntar mig det inte och jag vill nog inte ha någon heller. 

Usch, vilka gnälliga och tråkiga inlägg det blir nu men så kan det vara ibland. Idag är jag hemma vid fem tror jag. Hörs då!

2 kommentarer:

  1. Jag blir så ini jävelens arg!!! Om jag fick t.o.m VG så är det inte klokt eftersom du har gjort ungefär samma som jag. Du har haft otur och kommit till en maktgalen handledare och en mentor som njuter av sin position. Du är duktig, det vet jag och eftersom du har gjort samma som jag och på samma sätt(vi har ju samma värderingar också) så är detta helt fel bedömning! Sen undrar jag: hur f.n har de tänkt sig att du ska orka och vara motiverad till att gå dit de sista dagarna?? Hade de själv tyckt att det kändes bra?? Hej! Jag är underkänd, men jag vill hjälpa er ändå??? Nej, vet ni vad!

    Mågnga kramar!

    SvaraRadera
  2. Usch vad surt! Förstår att det inte känns speciellt lockande att gå dit igen.
    Om man nu ska försöka se nåt positivt i det hela så är det att nu vet du kanske hur du ska göra nästa gång, så går ut ut med toppbetyg!

    SvaraRadera