03 februari 2011

Är det möjligt att somna till en skräckfilm?

Jag hade tänkt att uppdatera igårkväll men jag var helt enkelt för trött. Jag kom hem och så lagade vi mat ganska snart efter det, jag fick sålt ännu en bok och sedan lade jag mig i soffan för att titta på film. Jag var så trött att jag somnade i soffan, dessutom till en skräckfilm. Hur man nu kan lyckas med det. Ikväll ska filmen startas tidigare för jag vill ju se hela filmen. När jag vaknade upp i soffan så flyttade jag bara över till sängen och somnade om lika gott. 



Min nionde dag på praktiken idag. Jag har snart gjort hälften av mina dagar. Det är helt sjukt vad fort tiden går. På förra stället tyckte jag att dagarna gick så sakta och att jag aldrig kom framåt i min nedräkning. Det kommer bli jobbigt sista dagen där för jag kommer verkligen sakna både barn och pedagoger. Jaja, det kan jag inte tänka på nu. Nu är det dags för frukost!

3 kommentarer:

  1. Jaadå, man (läs jag) kan somna i soffan, till ALLT. :-)
    Gott att du trivs så bra på praktiken!

    SvaraRadera
  2. Då är det snart hälften gjort va? Är du klar med skolan helt sen eller?

    SvaraRadera
  3. Hehe, det brukar väl ofta bli så med smink.

    Vad var det för en skräckfilm? :D

    SvaraRadera